Veelgestelde vragen
Betaling
Betaalmogelijkheden – Webshop
Hoe kan ik betalen in de webshop?
U kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden. Luxere biedt de volgende opties:
-
ideaal
-
Bancontact
-
Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
-
Klarna
-
Sofort Bankieren
Hoe betaal ik met iDEAL?
Betaal direct online via uw eigen bank , in uw vertrouwde internetbankieromgeving. Gemakkelijk, veilig en voldoet aan de beveiligingsnormen van uw bank. Deze betaalmethode is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Hoe betaal ik met een creditcard?
U kunt betalen met de volgende creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer u deze betaalmethode selecteert, voert u op de betaalpagina uw kaartnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterkant van uw kaart) in.
Om uw gegevens te beschermen, worden alle gegevens volledig gecodeerd verzonden via SSL-servers , waardoor ze veilig zijn voor toegang door derden. De betaling wordt geautoriseerd op het moment van uw bestelling. In sommige gevallen kan er contact worden opgenomen met de kaarthouder om fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas in rekening gebracht nadat uw bestelling is geleverd. Indien niet aan uw gehele bestelling kan worden voldaan, wordt alleen het deel dat wel wordt geleverd, in rekening gebracht.
Hoe betaal ik met Klarna?
Luxere biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna regelt het volledige post-betaalproces. Dit betekent dat u van Klarna per e-mail een digitale factuur ontvangt waarmee u uw betaling kunt afronden.
U kunt Klarna gebruiken om te betalen tot een limiet van € 300. Om uw betaalverzoek goed te keuren, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Als uw Klarna-betaalverzoek niet wordt goedgekeurd, kunt u nog steeds betalen via een andere beschikbare methode.
Als u vragen heeft, kunt u gerust contact opnemen met Klarna. Bezoek de consumentenwebsite van Klarna voor meer informatie .
Let op: Met Klarna ontvangt u twee e-mails van ons:
-
Een orderbevestiging.
-
Een bevestiging dat uw betaling door Klarna is goedgekeurd.
Als u de tweede e-mail niet hebt ontvangen, is uw bestelling waarschijnlijk niet doorgekomen en wordt deze niet verwerkt.
Hoe betaal ik met Sofort Banking?
Met Luxere kunt u betalen via Sofort Banking , een veilige online overschrijving met behulp van uw internetbankiergegevens. Meld u aan op de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH met uw gebruikelijke inloggegevens, selecteer het account dat u wilt gebruiken, voer de verificatiecode in en ga verder. Vervolgens ziet u in onze webshop een bevestiging van uw bestelling .
Veilige betaling
Is winkelen bij Luxere.nl veilig?
Winkelen bij Luxere is heel veilig. Al uw persoonlijke gegevens worden volledig versleuteld via SSL-servers , waardoor ze beschermd zijn tegen toegang door derden. Dit betekent dat uw gegevens veilig zijn en niet door anderen kunnen worden bekeken.
Wij voldoen aan alle privacywetten en andere wettelijke vereisten. Wij delen uw persoonlijke gegevens nooit met derden zonder uw toestemming.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, elke voltooide bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ervaar tijdens de betaling?
Als u de betaling niet kunt voltooien nadat u een product aan uw winkelwagen hebt toegevoegd en een account hebt aangemaakt, raden wij u aan de geschiedenis van uw browser te wissen (u vindt deze onder Instellingen > Geschiedenis > Geschiedenis wissen). Probeer het product vervolgens opnieuw in uw winkelwagen te plaatsen en ga door naar de betaalpagina.
Kan ik een bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling alleen annuleren door een e-mail te sturen naar support@luxere.nl vóór 17:00 uur op dezelfde dag dat u de bestelling plaatst. Vermeld uw naam, ordernummer en orderdatum. Indien uw bestelling al in behandeling is, is annulering alleen mogelijk door het pakket na levering te retourneren.
Service & Garantie
Indien een product een gebrek vertoont dat bij aankoop niet zichtbaar was, dient u ons hiervan binnen een redelijke termijn nadat u het gebrek heeft ontdekt, op de hoogte te stellen. Indien Luxere vaststelt dat het product inderdaad defect is ( niet het gevolg van normale slijtage, verkeerd gebruik of gebrek aan onderhoud ), zullen wij het binnen een redelijke termijn repareren of vervangen. Tijdens de reparatie wordt geen vervangend product of compensatie verstrekt. Indien reparatie niet mogelijk of vanwege de kosten onredelijk is, bieden wij een vergelijkbaar vervangend exemplaar aan. Indien dit niet mogelijk is, wordt het aankoopbedrag terugbetaald.
Indien het product onjuist is gebruikt, niet goed is onderhouden of niet volgens de instructies van Luxere is gebruikt , heeft u geen recht op reparatie, vervanging of compensatie. De garantie vervalt eveneens indien het product is gewijzigd.
Schade aan de volgende horlogeonderdelen valt niet onder de fabrieksgarantie: glas, band, kroon/pen en batterij. De fabrieksgarantie heeft geen invloed op uw wettelijke garantierechten. Wettelijke garantie betekent dat een product moet presteren zoals de consument dat redelijkerwijs mag verwachten.
Contact
Als u vragen heeft over uw bestelling, stuur dan een e-mail naar support@luxere.nl . Wij reageren zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen.